Saturday, December 10, 2011


Tiny Expo. Braun Court. Today. Now until 7 p.m.

Alright, so I know BCB told y'all bout it Thursday, but I just wanted to remind errbuddy that the thang is today. I'll be there to nab some gifts. I think it's important to note that this isn't the kind of craft fair where you end up buying a fugly quilt because you've been brainwashed after two hours there, and you end up starting to think that ugly things are lookin' pretty good. After the jump are a few photos of goods to expect there. But first, I gotta note that my former right-hand woman Jocelyn Gotlib created the 'lil rendition above. Her sister, Helen, was one of the four people that sorta started the whole thing, and they'll both be there sellin' their goods.

Speaking of Helen Gotlib! The above creations are hers - these dried flowers are a part of her MO, and she also does, y'know, humans. I saw some of these in her house last year that were HUGE and some that were not so huge. Lurv.

OMG, Helen again! She's modeling for International Robot, which is her boyfriend slash co-Tiny Expo creator's shop. Beeteedubs, his name is Dylan Strzynski. Josh bought one of his shirts last year, and it pleased him.

I'm pretty super excited for this vendor, White Owl. They have all these crazy lacey necklaces and earrings. They have an Etsy shop, with stuff I want like this and this. I don't even have pierced ears, nor do I want to, but these are so awesome.

Here's another one that I didn't get to look at last year: Janelle Songer. I'm under the impression that these mugs weren't completely finished, due to the 'work in progress' caption on FB, but I kinda wish they could come out just like this. She has some bowls and other stuff, including some things that are also awesome but look nothing like this.

And of course, pookaqueen. I went apeshit over this vendor last year, and my mom ended up getting me this exact headband for Christmas. It made me hold my hands together, fingertips touching, and whisper, "Yes... yesssssss...."

Anyway, that's it for now. Hopefully I'll see some of you there. Not that I'd know it. Because this is the internet.

No comments:

Post a Comment